• חיפויי מטבח

     

    חיפויי קיר מזכוכית הפכו לחומר נדרש בכל מטבח מעודכן אופנתית. חיפויי קיר מזכוכית תפסו כל כל חזק מאחר והם משלבים עיצוב עדכני וחומר איכותי ופרקטי במיוחד.

    לקטלוג מוצרים

  • מקלחון הזזה

    הקו המנחה בתכנון מקלחוני הזזה, הוא הקו הפרקטי. כדי להמנע ממכשול בריצפה, הן מהבחינה הבטיחותית והן מבחינת הנקיון והתחזוקה, וכדי לשמור על מראה נקי, תוכננו מקלחוני חזית הזזה כך שינועו על מסילה עילית. מסילה זו יכולה להיות ממתכת עליה נעים גלגלים, או חריץ בקבוע הזכוכית עליו נוסעת הדלת. בשני דגמים אלה מה שישמור על מסלולה של הדלת הוא מכוון הכלוא בין הדלת לבין הקבוע. מפתח הדלת ישאר נקי. אין סכנה לפציעת אצבעות הרגליים, אין מלכודות ליכלוך, וניתן לגרוף את מי שטיפת הריצפה אל חלל המקלחון ולהפטר מהם שם.

    לקטלוג מוצרים

  • מקלחונים

    כל המקלחונים מזכוכית מחוסמת בעובי 8 מ”מ. 10 שנות אחריות על הפירזול. למקלחונים אטמים אקריליים רכים. המקלחונים מבוצעים לפי מדידה מדויקת בבית הלקוח ומותאמים לחלל חדר הרחצה.

    לקטלוג מקלחונים

מי אנחנו

עבודות זכוכית כבר 50 שנה – ד”ר זכוכית

החברה המובילה את ענף מוצרי הזכוכית כבר למעלה מ-50 שנה, נוסדה ע”י יוני לוי ומנוהלת כ-20 שנה ע”י בנו ירון לוי. ד”ר זכוכית מייצרת בארץ ובחו”ל בהתאם לסוג הפרויקט והייצור מבוצע תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר, תוך התאמה לתקן הישראלי – 2252,1099 ,938. אנו שמנו לעצמנו למטרה, לעמוד בקדמת הפיתוחים הטכנולוגים והעיצובים בתחום הזכוכית ויישומם לשוק הישראלי. הרצון למתוח את גבולות החומר, מחייב אותנו להתעדכן תדיר בתחום החידושים האחרונים בעולם הפירזול ובטכנולוגיית עיבוד הזכוכית. ד”ר זכוכית מלווים אתכם בכל פרויקט של עבודות זכוכית – קטן כגדול- משלב התכנון דרך שלב הייצור ועד להתקנה בשטח. החברה בנויה ומנוהלת כך שתוכל לתת מענה הן ללקוח המוסדי – חברות קבלניות, אדריכלים, מפקחים ויזמים והן לקוח הפרטי  – כל אחד ואחת מכם!

ההתמחות שלנו בעולם הזכוכית – ייצור מקלחונים

  • כל המקלחונים שלנו עשויים זכוכית מחוסמת בעובי 8 מ”מ
  • לכל דגם בפס ייצור המקלחונים שלנו יש אטמים אקריליים רכים ואנו מעניקים 10 שנות אחריות על הפרזול.
  • המוצרים שלנו מותקנים לאחר מדידה מדוייקת בבית הלקוח והתאמתם לחלל הרצפה ואנו שמחים תמיד לקבל תכניות אדריכליות ו/או צילומים של חדרי האמבטיה בכדי לעזור לכם ליצור את המקלחון שאתם חולמים עליו!

ייצור המקלחונים אצלנו בחברה, נעשה מתוך מחשבה ששיפוץ בחדרי הרחצה –  נעשה אחת לעשור לפחות ולכן האיכות משנה מאוד!

 

למה לבחור בנו לעבודת הזכוכית הבאה שלכם ?

    • ד”ר זכוכית – עבודות זכוכית במרכז, מלווה כל עבודה מקצועית בתחום – קטנה עד גדולה, משלב התכנון דרך שלב הייצור ועד להתקנה בשטח.
    • באמתחתנו מפעל זכוכית מתקדם, המשתרע על 2000 מ”ר עם הציוד והמכונות הטובות מסוגן, המאפשרות יכולת ייצור מערכות זכוכית ועיבודן – משלב חומר הגלם ועד למוצר המוגמר שמוכן להתקנה בבית / עסק שלכם.
    • מערכת הניהול של החברה עובדת בהתאמה לדרישות התקן הבינלאומי ISO9001:2000.
    • מחלקת העיבוד האומנותי שלנו היא מומחית בהתזות חול שטוחות, עמוקות וצבעוניות עבור ייצור זכוכיות מעוצבות ומודפסות.  יש ברשותנו במפעל המודרני שלנו, חדרי צבע לצביעת זכוכית בטכניקות שונות: למינציה סלקטיבית, יישום פילם וביצוע הדפסות דיגיטליות על זכוכית .
    • צוותי ההרכבה שלנו, הינם מהמנוסים ומקצועיים בישראל – בזכות העובדה שהם עוברים ימי עיון והדרכות בטיחות ייעודיות בתדירות גבוהה. לרשות החברה עומד ציוד שינוע והרמה מהמתקדמים בעולם מאפשר ביצוע התקנות מורכבות בזמן קצר ועמידה בלו”ז.

חברת ד”ר זכוכית, עם ניסיון של למעלה מ-50 שנה, היא הכתובת לעבודות זכוכית איכותיות וחדשניות בישראל. אנו משלבים מסורת וחדשנות כדי להעניק ללקוחותינו מגוון פתרונות זכוכית מרהיבים לבית, לעסק ולכל מרחב חיים. בואו ליהנות מזכוכית במיטבה!

מקלחונים במרכז